poniedziałek, 30 grudnia 2013

Liebster Awards

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera, który uznał, że to co robisz robisz dobrze :). Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty wybierasz 11 osób ( poinformuj je o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować blogera, który cię nominował. "

Zostałam nominowana przez Bella Lada za co bardzo dziękuje :*


Pytania:
1.Co jest dla ciebie w życiu najważniejsze 
2.Co robisz, gdy w twoim życiu pojawiają się problemy i nie potrafisz sobie z nimi poradzić ?
3.Ile prowadzisz blogów?
4.Osoba która jest dla ciebie wzorem do naśladowania to 
5.Od jak dawna piszesz ?
6.Jesteś kibicem ?
7.Lubisz czytać książki? Jak tak to napisz tytuł ulubionej,
8.Największe marzenie ?
9.Co motywuje Cię do pisania ?10.Wymarzony chłopak ? 


Odpowiedzi :

1.Rodzina
2.Dzwonię do moich przyjaciółek bo, wiem że pomogą mi w trudnych chwilach. Ewentualnie rozmawiam z mamą, ponieważ bardzo jej ufam.
3.Jeden :)
4.Myślę że Jan Paweł II 
5.Od lipca :*
6.Tak. Arsenalu, Śląska Wrocław i Reprezentacji Polski w każdej dziedzinie sportu. 
7.Za bardzo nie. Ale jeśli miałabym wybierać...hm...chyba Romeo i Julia. 
8. Poznać Wojtka Szczęsnego i spędzić z nim resztę życia :* <3 Żartuję...poznać go i spędzić z nim jeden dzień :) 
9.Prośby mojej przyjaciółki. Najczęściej odbywa się to tak: "Debilko! Napisz wreszcie to opowiadanie bo mi się nudzi! No...Olciu...Proszę" To akurat na mnie działa :D
10. Przystojny, miły, sympatyczny, zabawny, skromny, ma być wierzący i chodzić do kościoła :) Ma mnie po prostu kochać i szanować :) 



Jeszcze raz dziękuje za nominacje :)


Pytania ode mnie :
1. Komu najbardziej ufasz?
2. Ideał mężczyzny?
3.Ulubiona piosenka?
4.Wzór do naśladowania...
5. BVB vs Bayern Monachium 
6.Ulubiony klub z Ekstraklasy ?
7.Ulubione imię dla chłopaka?
8.Jak nazwałabyś swoją córeczkę?
9.Recz bez której nie umiesz funkcjonować?
10.Największe marzenie?
11. Osoba której najbardziej nienawidzisz w naszym kraju?


Nominuję blogi :


Pozdrawiam :) 

2 komentarze: