sobota, 9 lipca 2016

Siema, siema!

Cześć i czołem. Chciałabym z radością wam oznajmić, że wracam do pisania :)
Wybaczcie mi, że nie było mnie tak długo. Ten rok szkolny był dla mnie straszny, nie zdawałam sobie sprawy z tego jak dużo nauki jest w pierwszej klasie liceum... :/ Na szczęście najgorsze już za mną :)
Wracam tu, bo chcę napisać to czego jeszcze dla wielu z was nie napisałam :) Aby to wszystko szło w miarę sprawnie to opowiadania będę dodawała dwa razy w tygodniu. W środy i w soboty możecie tu wpadać, aby poczytać moje wypociny. Dziękuję tym, którzy dalej tu zaglądają. To zmotywowało mnie do tego, że jest dla kogo wracać :) Jeszcze raz przepraszam za tak długą nieobecność.
P.S. Już jutro finał Euro 2016 :D Komu kibicujecie? :D



1 komentarz:

  1. świetnie, że wróciłaś. I cieszę się, że w końcu coś o Leo <3
    czekam na następne rozdziały i życzę dużo pomysłów.
    +zapraszam do siebie:
    http://siatkarskiswiat17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń